Kuopion kaupunginteatteri: Kolme iloista rosvoa, 2018. Kuva: Antti Karppinen.

Tarjous- ja etukampanjat

Joskus voi olla tarve myydä lippuja alennuksella, tai huomioida uskolliset asiakkaasi erityishinnoilla. Lippu.fillä on useita vaihtoehtoja, joilla alennuskampanjasi toteutetaan kohdennetusti, tehokkaasti ja edullisesti. Teemme tämän esimerkiksi kampanjalinkin- tai koodin avulla. Tarjous- ja etukampanjoista voidaan kertoa valituille kohderyhmille eri markkinointitoimenpitein, kuten sähköpostimarkkinoinnilla.

Kampanjalinkki:

Kampanjalinkki on suora linkki lipunostosivulle, jolta kuluttaja saa alennetun hinnan. Voit jakaa kampanjalinkkiä joko omissa kanavissasi, tai Lippu.fin medioita käyttäen. Voimme jakaa linkin haluamallesi kohderyhmälle esimerkiksi tapahtumajärjestäjän uutiskirjeessä tai Facebookissa.

Kampanjakoodi:

Voimme toteuttaa alennuskampanjan myös tekemällä tapahtumallesi kampanjakoodin, jolla kuluttaja saa alennuksen. Kampanjakoodia voi jakaa asiakkaillesi esimerkiksi kirjeessä tai flyerissa.

Kertakäyttöinen kampanjakoodi:

Kampanjakoodi voidaan tehdä myös kertakäyttöisenä. Lähetämme asiakkaillesi henkilökohtaisen kertakäyttökoodin, jonka he voivat hyödyntää esimerkiksi ennakkomyynnin aikana.

Hinta: Tuotantokulu 100 € + markkinointitoimenpiteet